Kalamış Veteriner

Kalamış veteriner tavsiyeleri, 2018 ücretleri hakkındaki tüm detaylar için bizi arayabilirsiniz. ☎ 0542 425 47 84

Sizler ve bizler için oldukça değerli olan dostlarımız için en ideal ve en uygun ortam içerisinde Kalamış veteriner hizmeti sağlıyoruz. Hastalık veya yaralanma durumlarının yanında kontrol amacı da bizlere başvuran hayvan sahipleri onların rahat ve sağlıklı bir yaşam sürmeleri için ellerinden geleni yaparlar. Bizler de bu alanda hayvanlara verdiğimiz değerden ötürü onların bu isteklerini en hijyenik ve en teknolojik ortamda sağlamaktayız. Sahip olduğumuz teknik donanım ile birlikte profesyonel veterinerlerimiz Kalamış içerisinde veteriner ihtiyacınızı karşılamaktadır. Sahip olduğumuz teknik donanımın yanında aynı zamanda yıllardır edindiğimiz bilgi ve tecrübeler sayesinde de en fazla tercih edilen veterinerlere sahibiz.

Kalamış Veteriner Ücretleri

Hayvanlar insanlar gibi hastalık çektiklerini kolay bir şekilde dile getiremezler. Fakat hayvan sahipleri hayvanlarının acı çektiğini ve bir sorun olduğunu kısa sürede anlayabilirler. Özellikle de bu konuda hassan olan hayvan sahipleri bu durum karşısında en kısa sürede en kaliteli hizmeti almak isterler. Kalamış veteriner hizmetimiz kapsamında da sizlerin bu ihtiyacına birden fazla profesyonel yöntemimiz ile cevap veriyoruz. Veteriner kliniğimizin sahip olduğu hizmetler arasında;

• Muayene
  • Teşhis
  • Röntgen
  • Tedavi
  • Laboratuvar
  • Diş ünitesi
  • Mikroçip uygulama
  • Koruyucu hekimlik ve aşı uygulaması
  • Pet shop
  • Pet kuaför

Görüldüğü üzere hayvanlarınız için her ayrıntı en ince detayına kadar düşünülmüş ve bunun sonucunda da hizmetlerimiz meydana gelmiştir.

En Profesyonel ve En Uygun Fiyatlı Kalamış Veteriner Hizmeti

Hayvanınızın özellikle aşılarının zamanında yapılması onun sağlığı için oldukça önemli olmaktadır. Bu konuda en ideal ve en modern sistemleri sunan veterinerlerimiz onun canını acıtmadan en kısa sürede koruyucu hekimlik ve aşı uygulamasını uygulayacaktır. Bu sayede dışarıdan gelebilecek hastalıklara karşı korunmuş olmaktadır. Veteriner kontrolü altında alınan mama ve besleyici gıdalar hayvanınız için en ideal olan ürün olacaktır. Bu sebeple pet shop hizmetimiz içerisinde en kaliteli ve en sağlıklı olan mamalar yer almaktadır. Bu mamalar içerisinde veterinerlerimizin hayvanınız için önermiş olduğu mamayı rahatlıkla tercih edebilirsiniz. Tüm hizmetimiz en uygun fiyatlar dahilinde Kalamış veteriner hizmetimizde size sunulmaktadır.

1 Puan2 Puan3 Puan4 Puan5 Puan (1 Oy Verildi, Ortalama: 5,00 out of 5)